All Search

כל מה שחשוב לחפש!

קייטנת אנגלית לחופש הגדול

עוד קצת יותר מחודש מגיע החופש הגדול ואיתו שלל קייטנות. חלקן קייטנות הממומנות על ידי משרד החינוך שהן נקראות קייטנות קיץ של משרד החינוך וחלקן קייטנות פרטיות אשר מיועדות לקהלים שונים ולאוכלוסיות שונות

אנחנו רוצים להזמין אתכם לקייטנה יוצאת דופן ומיוחדת במינה המיועדת לקהל הגילאים הנמוך שרוצה לשפר את האנגלית שלו יחד עם חוויות מעניינות ומיוחדות בכל יום מחדש.

קייטנת אנגלית חולון ותתקיים גם בערים סמוכות לה על ידי מדריכים דוברי אנגלית שיעבירו חוגים באנגלית, טיולים באנגלית ולימודי אנגלית מיוחדים המיועדים לקהל הצעיר.

קייטנת אנגלית – הסמאר סקול הישראלי

בעבר היו הורים שולחים את ילדיהם לקייטנת סמאר סקול בארצות הברית ואירופה לתקופה של כמה שבועות של אנגלית, כיף וחופש לילדים אך קייטה שכזו היא יקרה ורחוקה מהבית. אנחנו מציעים את חוויית הסאמר סקול במרחק קרוב לבית, על ידי מדריכים דוברי אנגלית (אך כמובן גם עברית) וכיף שלא נגמר. עדיין מעוניינים לדעת עוד על סאמר סקול? לחצו כאן

מה תמצאו בקייטנת האנגלית שלנו

לקראת קייטנת אנגלית 2015 אנחנו מכינים עבור הילדים נושאים מרתקים ומהנים לכל יום לאורך הקייטנה יחד עם לימוד אנגלית בצורה נוחה ופשוטה עבורם.

קייטנת אנגלית

כמו שכל ההורים יודעים, בעולם היום אי אפשר להסתדר בלי אנגלית ברמה גבוהה ומעלה וחשוב שגם ילדים יתחילו ללמוד את השפה ולהנות ממנה כבר בגיל צעיר שלקראת הבגרות הם יוכלו להצליח יותר בלימודים, בהשגת עבודות ובחלומות הפרטיים שלהם (בדומה לעמותת “ארגז של חלומות“)

הקייטנה מחולקת לכמה טווחי גילאים החל מכיתות ג ועד כיתה י’.

ושיהיה לכולנו קיץ מהנה ומלא בכיף!

הנה קצת שיעורי בסיס באנגלית להתחיל את הקייטנה עם אוצר מילים קטן