All Search

כל מה שחשוב לחפש!

מתנפחים

איך יוצרים פארק מתנפחים של ממש עבור הילדים

איך יוצרים פארק מתנפחים של ממש עבור הילדים

הקיץ והחופש הגדול כבר כאן, ורוב האנשים לא יודעים מה לעשות עם הזמן הפנוי של הילדים שלהם. אף אחד לא רוצה לראות את הילד יושב שעות על גבי שעות מול מסך הטלוויזיה או מסך המחשב, מצד שני מה כבר יש להם לעשות בחוץ? לצורך כך בדיוק נוצר השכרת מתנפחים לילדים ניתן ליצור עבור הילדים פארק מתנפחים  המעניק מענה יצירתית ואקטיבי לכל הילדים המשועממים בחופש הגדול. ניתן לקחת  את הילדים כדי לגרום להם לנשום קצת אוויר צח, לפרוק אנרגיות מיותרות ולהעביר כמה שעות של כיף והשתוללות חופשית על גבי המתקנים השונים. כמו כן, ניתן להשתמש בפארק המתנפחים כמקום מושלם לחגוג יום הולדת לילד. במקום להזמין אטרקציות שונות שלא בטוח שהילדים יאהבו, ניתן להזמין את כולם לפארק המתנפחים כדי לחגוג יום הולדת באווירה שמחה וצבעונית.

מתנפחים
מתנפחים

כל הסיבות לעשות פארק מתנפחים לילדים

החופש הגדול הוא כאמור תקופה לא פשוטה לרוב ההורים. החום והלחות השוררים בחוץ, גורמים לכולם להישאר לשבת בבית מול המחשב או מול הטלוויזיה. אך השעות הארוכות האלו לא עושות טוב לאף אחד, היות והילדים זקוקים לשטח פתוח כדי לרוץ ולהשתובב עם החברים שלהם. המקום האידיאלי לכך הוא פארק מתנפחים  מגיעים אל חברת השכרת מתנפחים ופשוט משכירים מתנפחים מתוך מבחר ענק של מתקנים מתנפחים בצורות ובצבעים שונים. ופשוט הולכים אל אחת הגינות הציבוריות ויוצרים לילדים פארק מתנפחים כל ילד בכל גיל ישמח להגיע לפארק, להשתולל ולקפוץ על המתקנים השונים ולפרוק את כל האנרגיה שלו. למעשה הפארק מעניק לכל הורה כמה שעות של שקט ונחת מהילדים, זהו זמן טוב להתחבר עם שאר ההורים וליהנות מהשקט. חשוב להדגיש כי כל המתקנים המושכרים הינם בטיחותיים לחלוטין, היות ויש להם תו תקן ישראלי המבטיח כי מצובר במוצר איכותי ואמין. כמו כן, כדאי לדעת כי הסיכוי להיפצע מנפילה על המתקנים המתנפחים הוא אפסי, כך שלא חשוב מה הילדים עושים, הם ככל הנראה יצאו מזה בריאים ושלמים. אין צורך לשבת ולהשגיח עליהם בצורה רצופה או לחילופין להפעיל אותם, היות והמתקנים המתנפחים מהווים אטרקציה מספיק מושכת ואטרקטיבית בפני עצמה.

מכונת פופקורן
מכונת פופקורן

לסיכום, פארק מתנפחים הוא המקום המושלם לילדים בימי החופש הארוכים. כמובן שהמקום מושלם לחגיגת יום הולדת או כל סיבה אחרת למסיבה, אך בהחלט ניתן לעשות פארק מתנפחים רק כדי לתת לילדים לפרוק קצת אנרגיה ולנתק אותם מהמסכים השונים בבית. קפיצה וטיפוס על המתקנים השונים מאפשרים לילדים לשלוט על שיווי המשקל שלהם, זה מפתח את שרירי הרגליים ועובד על שרירי היציבה. כך שמעבר לתעסוקה כיפית ומעניינת, הילדים זוכים אף בבונוס בריאותי. חשוב לזכור כי ניתן להשכיר מגוון רחב של מתקנים מתנפחים, כך שכל ילד יכול למצוא לעצמו את המתקן המתאים לו ביותר הן מבחינת הגיל והן מבחינת עניין אישי.

לעוד רעיונות לאטרקציות בשיתוף מתנפחים ניתן למצוא באתר: http://xn--8dbgggmdo6a7ainb.net/