All Search

כל מה שחשוב לחפש!

קניית רכב לפירוק מסוחר

מכירת רכבים לפירוק – כמה כסף מקבלים?

ראשית כל, חשוב לציין , שבניגוד למכירת רכבים תקינים, לא קיימים מחירונים אשר מסדירים את הנושא של עלויות רכבים לפירוק כך שקשה לחזות מראש כמה כסף תקבלו עבור הרכב שלכם, אם תמכרו אותו לצורך פירוק חלקים.

אז מכיוון שגם אלו שרוכשים רכבים, לא יכולים להוציא סכומי כסף גדולים מהרכבים – המטרה שלהם היא כמובן למכור את החלקים הפעילים של הרכב כמו גם את המתכת ממנה הוא עשוי.
סכום הכסף שתקבלו עבור הרכב לא יהיה גבוה במיוחד והוא גם יכול להשתנות בהתאם לסוג הרכב ולמצבו – יש כאלו שמעוניינים למכור רכבים שניתן להתניע אותם ואף לנסוע בהם (בצורה לא בטיחותית כמובן) ומהצד השני, יש גם כאלו שיהיה מעוניינים למכור רכבים שרופים או רכבים ללא מנוע – אז התעריפים ישתנו כמובן.

על פי נתונים, ברוב המקרים סכומי הכסף אשר משולמים בעסקאות כאלו יכולים להתחיל בכמה מאות שקלים ולהגיע לאלפים בודדים של שקלים – הסכום אשר יוצע נקבע בהתאם לרווח שהקונים מעריכים שהם יכולים לעשות מהרכב אותו הם קונים.

מומלץ לחפש קונה מכוניות לפירוק באזור מגוריכם , למשל גרר איתי קונה רכבים בבת ים יוכל לעזור לכם להעביר את הרכב למגרשי גריטה בהקדם האפשרי וכל זה במחירים הכי משתלמים בשוק!

קניית רכב לפירוק מסוחר

איך אפשר לקבל את סכום הכסף המקסימאלי מהמכירה?

הדרך הטובה ביותר לנסות ולהוציא את המקסימום מעסקת מכירת רכבים לפירוק, תתבצע באמצעות פניה למספר חברות שונות אשר עומדות מאחורי מודעות בסגנון של קונה רכבים לפירוק“.
יש לקחת בחשבון שקרוב לוודאי שההצעות שתקבלו בעבור הרכב שלכם תהיינה קרובות, כאשר ההפרשים המקסימאליים יכולים להיות עשרות שקלים או מאות בודדות של שקלים.

לצד סכום הכסף אשר יוצע עבור הרכב, כדאי לשים דגש גם על פרמטרים נוספים בטרם קבלת ההחלטה כמו לדוגמא, האם נציגים מטעם החברה מגיעים בכדי לאסוף את הרכב – ובמידת הצורך, גם שוכרים גרר לצורך העניין או שהפעולה הזאת אמורה להתבצע על ידי המוכר – כידוע, שירותי גרר כרוכים בהוצאה כספית לא נמוכה שכדאי לקחת בחשבון.

כמובן, שגם פרמטרים כמו הדרך בה יועבר התשלום ומידת הרצינות והאמינות של כל אחת מהחברות, אמורים להשפיע על קבלת ההחלטה מול מי תיסגר העסקה.

ומה הולך לקרות עכשיו לרכב שלכם?

אז אם כבר העברתם לסוחר פירוק רכבים כמונו ( dismantlingvehicles.net ) אז חשוב לנו שתדעו ,אחרי שהשלמתם את העסקה וקיבלתם את סכום הכסף שנקבע, ואולי אפילו במזומן, אתם ודאי סקרנים מה הולך לעבור על הרכב שלכם עכשיו.
אז הרכב מועבר לפירוק, כאשר המטרה תהיה להוציא ממנו כמה שיותר חלקים תקינים בהם ניתן לעשות שימוש או למכור אותם, גם המתכת של הרכב תימכר, לסוחרים או חברות מהתחום.
גם אם יש לכם קשר רגשי לרכב וגם אם הוא ליווה אתכם למשך שנים ארוכות, חשוב מאוד שתדעו לשחרר אותו מהבחינה הרגשית – יש לזכור תמיד שאין לכם באמת מה לעשות אם הרכב שלכם והדרך היחידה באמצעותה הייתם יכולים להפיק ממנו תועלת כלשהי היא על ידי מכירתו לצורך פירוק.