All Search

כל מה שחשוב לחפש!

לירון מצברים מסבירים לנו מדיוק מהו מעצם מצבר לרכב?

מצברים – מתקן זעיר לשמירת אנרגיה חשמלית ניידת.

אנו מכירים את המושג של מצברים בעיקר בעולם התחבורה והרכב, אולם, מצברים הם לא רק הכוח המניע של הרכב, כל מכשיר אלקטרוני עושה שימוש במצברים – סוללות חשמליות.

מצברים הם אלו שהפכו את העולם שלנו לנייד, הם אלו שמאפשרים לנו להשתמש במכשירי טלפון, בשלטים, בכלי רכב ועוד, בלי הצורך להיות מחוברים כל העת למקור אנרגיה קבוע, המצברים מהווים את המקפצה שלנו לעולם הנייד ומאפשרים לנו שימוש באנרגיה גם כאשר אין מקור מתח חשמלי באזור. העולם האנושי התרגל לשימוש בסוללות ובמצברים, לכן כאשר פתאום הרכב מסרב להתניע, אנו מוצאים את עצמינו מתוסכלים ועצבניים, התרגלנו שניתן לעשות פעולה כלשהי וכעת היא נמנעת מאתנו, בשביל זה קיים שירות החלפת מצברים, ניתן גם להשיג שירות של החלפת מצברים עד הבית, לכל סוגי המצברים בעולם הרכב.

כמה עובדות חשובות על מצברים, החלפת מצברים וסוגי מצברים שונים שקיימים:

מצבר, כמו כל סוללה פועל בעזרת אנרגיה חשמלית שמופקת על ידי המתח החשמלי שמופק כאשר תדרים חשמליים עוברים מאזור הפלוס לאזור המינוס, מצברים וסוללות חשמליות היוו המצאה פורצת דרך במיוחד, הם אפשרו לעשות את הבלתי יאומן באותה תקופה – המצב הקיים של ימינו, הם העניק את האפשרות להפוך את האנרגיה החשמלית לניידת ובעצם הפכו את כל החיים שלנו לניידים.

טמפרטורה קיצונית ובעיקר חום קיצוני עלול להשפיע באופן מזיק על אורך חייו ופעולתו של המצבר, כדי להיטיב ולשפר את פעילות המצבר ואת אורך חייו, יש לנהוג עמו בהתחשבות ובתבונה. החום מקשה על פעילות המצבר, הטמפרטורה בחוץ משפיעה על המצבר וגורמת לו להתחמם, מה גם, שבעונת הקיץ פועלת מערכת המיזוג ברכב נון סטופ, מה שגורם למצבר להגביר יותר ויותר את פעילותו ובעקבות כך עולה הטמפרטורה שלו, לכן, כדאי לרכוש מצבר מוגן מפני טמפרטורות קיצוניות, כך יהיה ניתן לבטח את עצמנו מפני התחממות יתר של המצבר.

חשוב שנהיה מודעים לצורה בה פועלים המצברים, מה מקשה עליהם ומה מיטיב אתם כדי שנוכל להאריך את תוחלת החיים שלהם.

על לירון מצברים – אנחנו מספקים מעל 8 שנים שירותי החלפה של כל סוגי הרכבים כולל קטנועים,טרקטורונים, משאיות ועוד ,מצברים מכל הסוגים.

ניתן לרכוש אצלנו מצברים מסוג “שנפ”, ” וורטה ” ועוד!

לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום! ניתן להתקשר 24 שעות ביממה לטלפון מספר: 072-3921104