All Search

כל מה שחשוב לחפש!

הפתרון היעיל ביותר למפרצים בשיער

גברים רבים סובלים מתהליך התקרחות ונשירת שיער, בגילאים שונים. לעיתים נשירת השיער מתחילה אצל גברים בגילאי העשרה, דבר שגורם מבוכה רבה לנער המתבגר וחוסר ביטחון. האזורים הדומיננטיים שבהם מתחילה נשירת השיער הם לרוב: אזור המפרצים והפדחת (ממש בדומה אל מפרץ חיפה).. במהלך השנים, המפרצים מעמיקים וההתקרחות נעשת בולטת יותר, מכיוון שהם נפגשים באזור הפדחת. תופעת ההתקרחות במפרצים והפדחת (מה זה פדחת?) יוצרת לעיתים אי נעימות ומבוכה רבה בקרב גברים ולכן קיימים פתרונות שונים לבעיה

hair transplant

פתרונות אפשריים לטיפול בהתקרחות באזור המפרצים

כאשר מתחיל תהליך התקרחות באזור המפרצים ניתן לפתור את הבעיה בכמה דרכים: ניתן לסרק את השיער בצורה שבה ההתקרחות באזור לא תהיה גלויה לעין, דבר זה נקרא הלוואה, אפשר לראות את הסגנון הזה אצל לא מעט פוליטיקאים. ניתן לגלח את השיער כולו ולהסתפק במראה הקרח.כמו כן, ישנן תרופות אשר ניתן ליטול בכדי לעצור את הנשירה. התרופות לא תמיד עוזרות וניתן רק לקוות שאחרי השימוש בהן השיער באזור יתחיל לצמוח מחדש. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בגורמי הסוואה כגון קונסילרים (מה זה קונסילר?) שונים לאזור המקריח. רוב הפתרונות לא מספקים מענה מספק דיו לבעיית ההתקרחות במפרצים ולכן כאשר מדובר בהתקרחות משמעותית, אשר פוגעת במידה רבה בביטחונך העצמי, יש לשקול באופן רציני את הפתרון היסודי ביותר לבעיה שנקרא: תיקון השתלת שיער במפרצים.

מהי תיקון השתלת שיער במפרצים?

השתלת שיער במפרצים הוא תהליך כירורגי, אשר נעשה בהרדמה חלקית או באלחוש. בתהליך עצמו נלקחים זקיקי שיער מהקרקפת ומושתלים במפרצים. זקיקי השיער מצמיחים שיער חדש ובריא באזור ויוצרים מראה מלא וטוב יותר של שיער. השתלת שיער במפרצים הוא תהליך שלא תמיד קל, אך הוא מספק את הפתרון הטוב ביותר לצמיחת שיער חדש באזורים המקריחים.

Hair Transplant Patient QJS | Bernstein Medical

היכן כדאי לבצע השתלת שיער במפרצים?

השתלת שיער במפרצים הוא תהליך שכדאי לבצע רק במרפאה אשר עובדים בה רופאים מומחים בתחום השתלות השיער. בכדי להבטיח את הצלחת התהליך, יש לבחור את הרופאים הטובים ביותר לביצועו. לפני שבוחרים מרפאה ורופא כדאי לשמוע המלצות קודמות על רופאים ומרפאות פוטנציאליים בעלי אחוזי הצלחה גבוהים בתחום ולאחר מכן לבחור.

השתלת שיער במפרצים הוא הפתרון הטוב והיעיל ביותר עבור גברים הסובלים מהתופעה הזאת. בעיקר לאותם גברים שהדבר פוגע בביטחון העצמי שלהם, בדימוי העצמי ובשגרת חייהם.